ویژگی های بهترین مدل انباری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 16 شهريور 1402
بازدید : 1730
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر



یکی از الزامات خرده فروشان امروزی داشتن وب سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین است. اولین چیزی که در هنگام بازدید از سایت توجه هر کاربری را به خود جلب می کند قالب یا تم وب سایت است، تصور کنید اگر وارد سوپرمارکت شوید، طراحی داخلی فروشگاه زیباتر می شود، توجه شما را به خود جلب می کند. امکان خرید وجود دارد. پس پروفایل وب سایت خود را در اولویت خود قرار دهید. برای اطلاع از ویژگی های بهترین مدل فروشگاهی تا بتوانید کاربران را به وب سایت خود جذب کنید، مقاله کامل را مطالعه کنید.

سرعت عامل مهمی در قالب های فروشگاهی است

سرعت وب سایت یکی از فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی و سئو سایت است. کاربران دوست ندارند برای صفحه ای که می خواهند باز شود طولانی منتظر بمانند. یکی از ابزارهای اندازه گیری سرعت قالب وب سایت gtmetrix است که زمان مناسب برای بارگذاری یک صفحه وب را از 0 تا 4 ثانیه تخمین می زند. سرعت وب سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

قالب استفاده شده

عکس ها و فیلم های سایت

تعداد افزونه های سایت

نوع رمزگذاری صفحه

بنابراین سرعت بالای قالب یکی از ویژگی های بهترین قالب های فروشگاهی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

امنیت یکی از مهمترین ویژگی های یک سیستم ذخیره سازی است

امنیت وب سایت یکی دیگر از دغدغه های هر صاحب وب سایت است و هیچ کس نمی خواهد وب سایتی که سخت کار کرده باشد تا امنیت وب سایت آنها به خطر بیفتد یا هک شود. بنابراین هر کاری که می خواهید انجام دهید تا وب سایت خود را ایمن تر کنید. یکی از راه های ایمن سازی وب سایت، انتخاب تم ها و قالب های مناسب با امنیت بالا است. به طور کلی، امنیت تم ها و قالب های شما شامل سازگاری با سایر افزونه ها و به روز رسانی به موقع وردپرس است. رمزگذاری استاندارد است. امن ترین قالب های فروشگاهی وردپرس را در چین بخرید و وب سایت خود را با خیال راحت طراحی کنید.

ریسپانسیو بودن یک ویژگی بسیار مهم برای قالب ویترین فروشگاهی است.

ریسپانسیو بودن سایت یکی از معیارهای انتخاب مدل است، ریسپانسیو بودن به این معناست که وقتی وارد سایت می شوید کل سایت از هر صفحه ای قابل مشاهده است.

در حال حاضر بیش از 60 درصد جستجوهای اینترنتی با استفاده از تلفن همراه انجام می شود، بنابراین طراحی سایت ریسپانسیو بسیار مهم است و نوع نمایش وب سایت در این موبایل بسیار مهم است، موضوع و طراحی ریسپانسیو و ریسپانسیو می باشد. |

مزایای قالب های واکنش گرا

مخاطبین بیشتری را جذب کنید

کاهش هزینه برای طراحی قالب های فردی

فروش در حال رشد است

رتبه گوگل خود را بهبود بخشید

با توجه به مزیت های ذکر شده یکی از ویژگی های اصلی بهترین قالب های فروشگاهی ریسپانسیو بودن است، حتما به این نکته توجه کنید.

ظاهر زیبا و مناسب برای اندازه مغازه

اولین چیزی که توجه کاربر وب سایت شما را به خود جلب می کند ظاهر زیبای وب سایت شما است. رنگ بندی یک وب سایت کاملاً خوشمزه است، اما فراموش نکنید که کاربر را به وب سایت شما جذب می کند و آنها را در هر صفحه ای نگه می دارد. تم ها و قالب های مختلف وردپرس با دموهای زیبا وجود دارد که می توانید با توجه به ماهیت کسب و کار خود انتخاب کنید. قالب های فروشگاهی در این دموهای مختلف با طرح های آماده سربرگ، فوتر و سایدبار عرضه می شوند، بنابراین نیازی به طراحی جداگانه ندارید.

بسیاری از کاربران به دنبال دموهایی مشابه دیجی کالا هستند. قالب نیو کالا با دموها و دموهای مختلف مشابه دیجی کالا پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

مدیریت محصول در قالب های فروشگاهی

قسمت مدیریت محصول فروشگاه را قسمت کشف محصول قبل از خرید می نامند که هر چه این فرآیند برای مشتری آسانتر و سریعتر باشد شانس جذب مشتری و تکرار خرید بیشتر می شود.

در قالب های فروشگاهی، بخش های مدیریت محصول عبارتند از: Zhaket.com

جستجوی محصول آژاک

محصولات را بر اساس ویژگی ها فیلتر کنید

لیست علاقه مندی ها

مقایسه محصولات

قیمت تغییر می کند

کارت خرید آژاکس

روش پرداخت سریع

روش های حمل و نقل

 

سازگار با صفحه سازها

صفحه ساز ابزار مهمی در وردپرس است که می توانید از آن برای ایجاد صفحات و نوشتن و طراحی صفحات خود استفاده کنید. با صفحه ساز همراه نیست و شما باید بسته به سلیقه خود یک صفحه ساز مناسب مانند Elementor Page Builder یا Visual Composer نصب کنید. بنابراین، سازگاری با صفحه سازهای مختلف باید در مدل معنا پیدا کند.

اکنون که با این معیارها آشنا شدید، مقاله ما را در مورد بهترین مدل های فروشگاهی ایرانی برای انتخاب مدل مناسب بررسی کنید.

تا اینجا در مورد ویژگی های بهترین قالب های فروشگاهی صحبت کردیم، در ادامه به معرفی قالب هایی با این ویژگی ها می پردازیم.

مدل با کیفیت خوب

قالب فروشگاهی نیکی کالا مورد پسند بسیاری از طراحان سایت است زیرا دموی آن شبیه دیجی کالا است. بسیاری از کاربران ایرانی به دلیل ویژگی هایی مانند مقایسه محصولات، انواع دسته بندی محصولات و لیست خرید بیشتر جذب سایت دیجی کالا شده اند و می خواهند سایتی مشابه دیجی کالا داشته باشند. این قالب دارای امکانات فوق العاده ای است و شباهت زیادی به ویژگی های دیجی کالا دارد و بسیار زیبا و شیک می باشد. طراحی ریسپانسیو و سازگاری با صفحه سازهای Elementor و Visual Composer از دیگر ویژگی های این قالب محبوب است.

قالب فروشگاهی سیگما

قالب سیگما یک قالب فروشگاهی بسیار جذاب و حرفه ای با تنظیمات پیشرفته می باشد. سرعت بالا یکی از ویژگی های خوب این قالب است و در هر صفحه می توانید سربرگ و فوتر دلخواه خود را طراحی کنید. صفحه ساز این الگو Elementor است. نصب مدل بسیار آسان است. کاملا ریسپانسیو است و دموهای جالبی دارد.

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com